Gå til innhold

Forventet leveringstid på Pakke fra Apple store?

Anbefalte innlegg

Hei! Har bestilt en pakke fra Apple store norge. Krysset av for ekpresslevering. Har nå gått 3 dager med lørdag siden det ble sendt. Står at det skal ta 1-3 dager før pakken ankommer. Har sporet opp pakken og den er nå i et sted i Nederland, og på shipment statusen på apple store står det beregningsdato før pakken kommer er den 22 mars. Da har det jo gått 7 dager og det vil bli det samme som om jeg tok vanlig levering, det er også bekreftet at pakken er send med ekpress. Når kan jeg forvente pakken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ringte Apple i dag. Dem overførte meg til selskapet Tnt, pakken var levert til bring og ville kommer i løpet av 1-2 dager. Syntes Ekspressleveringen til Apple gikk forferdelig tregt. Dette tar ta omtrent en uke. Skulle ta 1-3 dager etter utsendelse. Hvor lang tid vil vanlig levering ta da? 1 måned?...

Lenke til kommentar

De fleste Apple produkter i europa, blir sendt fra Nederland, de gangene jeg har fått varer fra Apple Store, har det kommet derfra.

Jeg kan ikke påberope meg å ha kjøpt 'de fleste Apple produkter', og langt mindre å ha kjøpt dem fra Apple's online store, men da jeg en gang bestilte en MacBook Air ble den faktisk sendt fra Kina (og var følgelig ikke innom noe mellomlager i Nederland.)

Så jeg tipper at det kan variere, sannsynligvis utfra lagersituasjonen i Nederland. Er lageret tomt og kontainerskipet ennå ikke ankommet, så shipper de direkte til deg fra Kina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...