Zabaniya Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) God ettermiddag karer og fruer. I går var jeg hos optiker og anskaffet meg linser for første gang. Jeg fikk et par linser i styrke -1, og de fungerte tilsynelatende ganske brukbart. Nå tok jeg for moro skyld på meg brillene samtidig som jeg hadde på linsene... Og til min store forbauselse så jeg mye bedre med kombinasjonen briller/linser enn hva jeg gjør med linsene alene. Brillene mine har vel heller aldri vært noe å skryte av, men jeg mener utrykkelig å ha presisert at jeg ønsket linser jeg kan bruke for å korrigere synet, ikke feilen på brillene... Noen som har en idè om hva dette kan komme av? Edit: Jeg har for øvrig testa synet både i går og tidligere, så det er tvilsomt manglende informasjon om synet som er årsaken. Endret 17. mars 2012 av Langdon Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ville tro at brillene dine har en lavere styrke enn du har behov for. Ellers så vet jeg ikke hvorfor du ser bedre med linser og briller. I mitt tilfelle så kan jeg ikke bruke linser og briller samtidig, uten å bli kvalm. Hør med optikeren din neste gang du er innom elns. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Poenget med linser er jo at du skal slippe briller. Enig med Leon at dine briller nok har for dårlig styrke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå