Gå til innhold

Hvilke hunderase(r) har du/dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor forby denne hunden? Det er jo en av de få hundene som har såpass mye forkjærlighet for barn som det de har.

De gjorde amstaffen forbudt, staff var også på listen, flere land er staff forbudt..Myndighetene skal ta opp problematiken rundt blandings hunder blir avlivet av politiet til sommeren, utifra hva jeg har hørt, staff i blanding med andre hunder er ofte ofre for avliving..

Som eks staff /boxer, Staff / mastiff.

Ikke minst staff begynner øke i populæritet så HVIS det skjer 2-3 bitte episoder mot små hunder og 1 bitt episode med barn / voksne, da begynner media sin ekstrem propeganda så kommer forbud fortere en du anner..

Endret av Dani46
Lenke til kommentar

Det hadde vært helt idiotisk å gjøre staffordshire forbudt i Norge, men nå skal så å si alt være forbudt i dette landet. Et forbud mot denne hunden ville faktisk vært en så idiotisk avgjørelse at jeg faktisk måtte ha vurdert å rømme dette landet i håp om å få statsborgerskap et annet sted. Har selv vært opptatt av denne rasen i ganske lang tid nå, og kan av både egen og andre sine erfaring si at dette er en av de mest vennlige hunderasene jeg noen sinne har møtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det hadde vært helt idiotisk å gjøre staffordshire forbudt i Norge, men nå skal så å si alt være forbudt i dette landet. Et forbud mot denne hunden ville faktisk vært en så idiotisk avgjørelse at jeg faktisk måtte ha vurdert å rømme dette landet i håp om å få statsborgerskap et annet sted. Har selv vært opptatt av denne rasen i ganske lang tid nå, og kan av både egen og andre sine erfaring si at dette er en av de mest vennlige hunderasene jeg noen sinne har møtt.

Vi har allerede masse forbud mot div raser, noen har aldri vært registeret i Norge, min er forbudt, Danmark har staff på positive listen dette betyr at staff er på listen over mulig raser som bli inkludert i forbudet på et senere tidspunkt..

All forbud mot enkel raser er total ignoranse.

Men nok OT.

Lenke til kommentar

Jeg har en kosegris av rasen Staffordshire Bull Terrier på 2.5 år :)

 

Min valp av denne typen kommer i hus rundt 20. mai. Gleder meg. :D

 

Smart valg av rase å ;)

smart inntil Norske stat forbyr den og alle ugleser deg ;)

 

Ja la de se stygt, men svarer med samme mynt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...