jeg_lyver_mye Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Da dette landet blir totalt innvandret så lurer jeg på hvordan man kan bli islending? Hva slags utdanning vil passe bra for å få jobb på island. Har også meldt på kurs for å lære islandsk! Men jeg har inntrykk av at det er ikke så enkelt å flytte dit... stemmer det? Tips for å bli islending, takk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Robåt må vel være et egnet fartøy. Og som butikkmedarbeider trenger du knapt bestått videregående. Du får ta kontakt med en ambassade eller noe og undersøke hvordan du blir statsborger. 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Wikipedia har en side om islandsk statsborgerrett. Men hvorfor du ønsker å bli innvandrer når du klager over land som slipper inn innvandrere... Vel, da må du jo nødvendigvis mislike land som slipper deg inn, da. 3 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Wikipedia har en side om islandsk statsborgerrett. Men hvorfor du ønsker å bli innvandrer når du klager over land som slipper inn innvandrere... Vel, da må du jo nødvendigvis mislike land som slipper deg inn, da. I tillegg så kaller TS seg negersjokkis 2 Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Liker ikke ikke-vestlige innvandrere! For stor kulturforskjell... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå