Aksel114 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 hei, var hos legen idag og fikk bekreftet at jeg har en kraftig hals betenelse. Tingen er at jeg ikke har fått i meg noe som helst væske eller mat på snart 3 døgn.. Dette pga store smerter i svelget.. Noen som har noen anbefalinger om hva som er lettest å drikke? Takkrr for alle svar :-) Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Du må pent bare tvinge i deg noe. Yoghurt, biola og solo synes jeg funker Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Iskrem, gele og melk har gått greit for meg. Til middag kan du prøve deg på supper. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 hei, var hos legen idag og fikk bekreftet at jeg har en kraftig hals betenelse. Tingen er at jeg ikke har fått i meg noe som helst væske eller mat på snart 3 døgn.. Dette pga store smerter i svelget.. Noen som har noen anbefalinger om hva som er lettest å drikke? Takkrr for alle svar :-) Når jeg hadde halsbetennelse drakk jeg kaldt og varmt vekslende, (legen sa det var lurt), så jeg drakk masse te, vekselsvis med saft. Spiste dog bare supper til middag for jeg hadde problemer med å tygge og svelge når jeg hadde det, (for ikke å snakke om pustevansker :-/ ). -frank Lenke til kommentar
MakaroniGryte Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Jägermeister, det demper smerten. Ellers så funker det fint med melk og honning, som du varmer opp i ei gryte. Men ikke altfor varmt, det kan bli ubehagelig ved halsbetennelse. Endret 19. mars 2012 av MakaroniGryte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå