King-Nothing Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Meg og broren min spilte det nye Fifa Street her om dagen og kom et stykke på vei, men fikk oss en overraskelse da vi skulle lagre. Man måtte være tilkoplet Microsoft Live for å kunne lagre stod det på skjermen. Så nå, etter at de har fått oss til å kjøpe større, eksterne harddisker for å bl.a lagre fremskritt i spill på, skal de altså tvinge oss til å kjøpe medlemskap hos Microsoft Live for å i det hele tatt kunne lagre fremdriften i et spill? Lenke til kommentar
ToTheMax Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Hvis dette stemmer så er det ganske tullete gjort av utviklerne til spillet. Jeg vurderer å kjøpe dette spillet selv. Til vanlig vil ikke lagring da være noe problem, men utrolig kjedelig den dagen nettet er nede. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2012 Nå kjøpte broren min tilgang for å kunne spille online, men jeg tror det er slik at det holder at man er på nettet og logget inn. Altså at man ikke må kjøpe abo for å lagre. Det er kjedelig hvis nettet er nede, men fordelen er jo at man kan kjøpe ny Xbox og fortsatt ha alle save`ne fra tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå