jeg_lyver_mye Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 1. Hva er en kul person for deg? 2. Hvordan oppfører han seg? 3. Hvordan merker du at en person ikke er kul? 4. Hvor fort merker du at han er kul eller ikke kul? 5. Tror du det er 50/50 % miljø og gener å være kul? Eller? Takk! 1 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Mye går på selvtillit og/eller utstråling samt holdninger ellers. Kan feks. være kul ved å være laidback, kul ved å være morsom o.l. Endret 17. mars 2012 av slettet II Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 1. Hva er en kul person for deg? - Tylor Durden 2. Hvordan oppfører han seg? - Omtrent som Tylor Durden 3. Hvordan merker du at en person ikke er kul? - Oppfører seg usikkert 4. Hvor fort merker du at han er kul eller ikke kul? - Etter omtrent 7 sekunder 5. Tror du det er 50/50 % miljø og gener å være kul? Eller? - Nei, tror miljø spiller en større rolle enn gener 1 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 "Kul" er jo veldig relativt. Det en person ser på som kult vil en annen se på som en komplett idiot. For eksempel vil noen se på en fyr som ser bra ut, er litt frekk, er god i sport, og fester som en kul fyr, mens jeg ville snarere sett på det som en kjedelig kar. For meg ville en kul fyr være en som har litt radikale meninger, grov (type støtende, sarkastisk, politisk eller lignende) humor, liker gjerne den samme typen musikk som meg, eller i det minste ikke den typen musikk jeg ikke kan fordra. Ikke alt for utgående, ikke cocky, eller lignende. Jeg tror miljøet påvirker en person i stor grad, spesielt i tenårene og ungdomstiden, opp mot 20-22 år og slikt. Og siden det er personligheten til en person som avgjør om han/hun er "kul" eller ikke, ville jeg sagt det er det. Utseende har fint lite å si for meg om noen er kule eller ikke, men jeg er kjapp til å forhåndsdømme folk. Lenke til kommentar
monoamine Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 1. Hva er en kul person for deg? 2. Hvordan oppfører han seg? - For meg har det meget lite å si hva personens interesser er for at jeg skal oppfatte en person som kul. Det som avgjør om en person er kul eller ikke vil jeg si har mye med holdninger til andre mennesker å gjøre, det at man ikke tar seg selv høytidelig, er laidback og er ålreit å prate med, samt har en liten dæsj humor. Det er også et pluss i kul-boka at personen har noe den brenner for, uavhengig om dette er en ting som oppfattes som kult av resten av samfunnet. Altså, du brenner ikke fordi du vil være kul, men fordi du er oppriktig interessert. 3. Hvordan merker du at en person ikke er kul? - Personen er for opptatt av å være kul istedenfor å være det naturlig 4. Hvor fort merker du at han er kul eller ikke kul? - Det kommer veldig an på situasjonen, må som regel få prata litt med folk for å finne ut av det. Men tja, 15 min? 5. Tror du det er 50/50 % miljø og gener å være kul? Eller? - Absolut ikke. Setter min litt til miljø her. Litt gener er det jo alltid, men de bidrar nok i særs liten grad her. 0 Svar Multisitat 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 1. Hva er en kul person for deg? 2. Hvordan oppfører han seg? 3. Hvordan merker du at en person ikke er kul? 4. Hvor fort merker du at han er kul eller ikke kul? 5. Tror du det er 50/50 % miljø og gener å være kul? Eller? Takk! 1. En person som er kul. 2. Kult 3. Når han ikke oppfører seg kult lenger 4. 6,56 sekunder 5. Nei, det er 100% medfødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå