Trondermann Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hei. Igår var jeg så uheldig at kjede hoppet av bakdrevet når jeg kjørte opp til huset mitt (humpete bakke). Rundt framdrevet ble det en stor klump med kjede som jeg har fått dratt ut og jeg har festet kjedet igjen. Nå vil den ikke starte lengre, får nesten start på den men den daffer bare av med engang.. Det er en helt ny moped så sjønner ikke helt hvorfor det skal være sånn.. Takk for svar Lenke til kommentar
settings Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 kan være skjært, har du serviavtale? men at kjede hoppet av på ny moped er ikke meninga, da er kjedet for slakt. 2 cm slark er maks slark, men ikke mindre en 1cm heller. prøvd trillstart? kan være så mye som har røket... Lenke til kommentar
robsen Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 skru av drev dekselet å se om kjedet har slått hull i blokk eller om det er noen synlige skader. se prøv også å snurre på drevet mens mopeden er i fri, så sett den i gir å kjenn om drevet "låser" seg for å sjekke om muligens noe inni motoren har ryki. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå