OSB Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Sanglærke i rapsmark Bildet er fjernet. Beskrivelse: Billedet er taget fra min bil, sanglærken havde sikkert rede et stykke inde i marken, men landede tæt ved vejkanten på rapsplanen, hoppede ned på jorden, hvorefter den vandrede ind i rapsmarken. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Endret 17. mars 2012 av OSB Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Dine bilder er virkelig i toppklasse............Til stor inspirasjon, og noe å jobbe mot. Takk for at du viser de fram... Lenke til kommentar
Spitax Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Dette var vakkert, både i positur of faqrger. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Flott bilete av sanglerka! Godt komponert, fin skarpheit. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Bare å bøye seg i støvet Utrolig flott. I tillegg noe malerisk over det hele. Vakkert!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Et bra bilde av lærken dette! Godt fanget i et spennende miljø. Liker egentlig ikke gult, men dette var skikkelig kult! God 4'er! Lenke til kommentar
OSB Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg takker mange gange. :-) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 meget vakkert fuglebilde, fargen er jo til å bli lamslått av... Lenke til kommentar
OSB Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) I Danmark plantes meget raps på markerne, så der er masser af gult i landskabet om sommeren. Canon Professional Network (CPN) havde en konkurrence i 2010. Blandt mange tusinde billeder fra hele verden blev 40 udvalgt. Jeg havde indsendt dette billede, og det blev udtaget som nr 39. Så det blev jeg selvfølgelig meget glad for. :-) Se: http://cpn.canon-eur...e/tim_harris.do Endret 18. mars 2012 av OSB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg