Arodem Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Fra dyptpløyende historier til enkel action. Månedens utkårede har alt. Les hele saken Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ingen Android spill? =/ Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Ingen Android spill? =/ Bortsett fra Draw Something finnes det dessverre ikke Android-utgaver av disse spillene. Men Kristoffer er tilbake med ti flunkende nye Android-anbefalinger om to uker. I mellomtiden kan du jo ta en titt på hans forrige anbefalingstekst. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har lastet ned Draw Something og spilt en del. Det er til tider hysterisk morsomt, spesielt når motstander skal gjette din tegning. Skulle bare ønske det var norske ord også, ikke bare engelske. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ingen Android spill? =/ Som Androidbruker syns jeg gamer.no er mer enn flinke nok til å teste Androidspill. Hver eneste artikkel trenger ikke gjøre det Lenke til kommentar
Daululu Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Derfor velger jeg IOS operativ system istedet Android . Flest av applikasjonene blir prioritert i IOS fram for Android , og de kjøres mer stabil på Iphone , Ipad og Ipod touch . Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Derfor velger jeg IOS operativ system istedet Android . Flest av applikasjonene blir prioritert i IOS fram for Android , og de kjøres mer stabil på Iphone , Ipad og Ipod touch . Foretrekker du iOS er det ingenting galt i det, men finn gjerne på en bedre grunn Det finnes plenty av spill på Android, og i min erfaring kjører de akkurat like bra, selv på min relativt billige Acer A200 tab og på første generasjon Samsung Galaxy S. Angry Birds har jeg prøvd på iPad også, og den eneste forskjellen jeg la merke til var at jeg savnet back-knappen Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ingen Android spill? =/ Som Androidbruker syns jeg gamer.no er mer enn flinke nok til å teste Androidspill. Hver eneste artikkel trenger ikke gjøre det Neida, men trodde bare de skulle ta Androidspill i samme slengen som de tok iOS spill. Men de er en av de få sidene som gidder det, så det skal de har for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå