MariusJS Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Er det noen som vet om noen Amerikanske butikker som selger elektronikk i New York? Jeg lurer på dette da jeg skal dit i påsken. Butikken kan gjerne ha en nettside, bare den har en fysisk butikk i New York. Lenke til kommentar
keitran Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 http://www.radioshack.com/home/index.jsp Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Takker for svar Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 radioshack er svindyrt, bestbuy er også meget dyr butikk. Prøv å handle elektronikk på walmart(handlet billige tv`er der) eller fred meyer litt dyrere men billig mass market consumer electronics. vil også anbefalle å se etter tilbud, da det ofte er gode tilbud. Apple hadde f.eks før jul 50$ dollar off på ipad 2. Dette finner du BARE i USA da leverandører ser på dette markedet som viktig. Hvis du skal kjøpe dataelektronikk ville jeg holdt meg til å handle i Norge.(datakomponenter o.l ) da det eneste du sparer er moms. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg kan anbefale en tur til B&H. De spesialiserer seg på kamera men har også mye annen elektronikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå