xaevo Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har kjøpt meg et sapphire radeon 9700pro. alt har fungert flott, til jeg prøvde meg på 3dmark03. Der kommer mange hvite og sorte prikker over skjermen, og i testen trolls lair eller hva den her, er det bare store striper over det hele. Når cpu testene begynner, låser hele maskina seg. Hva er galt? Pentium 4 2,6 Ghz 512 MB RAM Sapphire Radeon 9700PRO Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har kjøpt meg et sapphire radeon 9700pro. alt har fungert flott, til jeg prøvde meg på 3dmark03. Der kommer mange hvite og sorte prikker over skjermen, og i testen trolls lair eller hva den her, er det bare store striper over det hele. Når cpu testene begynner, låser hele maskina seg. Hva er galt? Pentium 4 2,6 Ghz 512 MB RAM Sapphire Radeon 9700PRO jeg vil tro at det er varmeproblemer du har. sjekk om vifta på skjerkortet går rundt. prøv og kjør maskinen med døren open. har du kabinettvifter? hvis ikke: kjøpe deg minst 2. en framme og en bake. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Les mitt svar i denne posten...om du kjenner deg igjen. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...a7f033f043ccf7c AKIRA Lenke til kommentar
xaevo Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Vifta på skjermkortet går ikke rundt! Jeg har tatt ut skjermkortet, og skjekka kabelene, men alt ser ok ut. hva kan da være galt!? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Vifta på skjermkortet går ikke rundt! Jeg har tatt ut skjermkortet, og skjekka kabelene, men alt ser ok ut. hva kan da være galt!? sikkert vifta som er svikta. røket. ta det på garantien, eller kjøp deg en ny som er bedre, slik at du kan klokke. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 opplevde dette problemet + haug av ati2.dvag bluescreens før jeg satte på vannkjøling. http://forum.overklokking.no/viewtopic.php?t=142330 <- og sånn gikk det. fader at disse ati korta er så svake for litt varme, husker tiden med gf3kort hvor vifta stod stille og alt gikk glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå