Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Skal bestille noen slip-on sko, og er redd for å ta feil størrelse. Bestiller fra Australia, og er nervøs for at jeg tar feil. Jeg bruker vanligvis 45, men har noen få sko med 46. Hvis jeg velger feil, kan jeg sende dem tilbake? Lenke til kommentar
Salior Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Skal bestille noen slip-on sko, og er redd for å ta feil størrelse. Bestiller fra Australia, og er nervøs for at jeg tar feil. Jeg bruker vanligvis 45, men har noen få sko med 46. Hvis jeg velger feil, kan jeg sende dem tilbake? Kommer vel litt ann på rettighetene du har hos den butikken der, les igjennom dem om du finner de på nettsidene. Ellers om du må sende de tilbake blir de jo litt i frakt og sende de tilbake også, så jeg hadde heller satset å evt. selge de på finn.no eller liggnende om de ikke passer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 Skal bestille noen slip-on sko, og er redd for å ta feil størrelse. Bestiller fra Australia, og er nervøs for at jeg tar feil. Jeg bruker vanligvis 45, men har noen få sko med 46. Hvis jeg velger feil, kan jeg sende dem tilbake? Kommer vel litt ann på rettighetene du har hos den butikken der, les igjennom dem om du finner de på nettsidene. Ellers om du må sende de tilbake blir de jo litt i frakt og sende de tilbake også, så jeg hadde heller satset å evt. selge de på finn.no eller liggnende om de ikke passer Ok, takk! Står forresten her: City: selvfølgelig oslo... State: ??? Lenke til kommentar
Salior Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Skal bestille noen slip-on sko, og er redd for å ta feil størrelse. Bestiller fra Australia, og er nervøs for at jeg tar feil. Jeg bruker vanligvis 45, men har noen få sko med 46. Hvis jeg velger feil, kan jeg sende dem tilbake? Jeg bruker bare og skrive inn byen en gang til. Aldri vært noe problem Kommer vel litt ann på rettighetene du har hos den butikken der, les igjennom dem om du finner de på nettsidene. Ellers om du må sende de tilbake blir de jo litt i frakt og sende de tilbake også, så jeg hadde heller satset å evt. selge de på finn.no eller liggnende om de ikke passer Ok, takk! Står forresten her: City: selvfølgelig oslo... State: ??? Bare skriv Oslo en gang til, så går de nok bra. Jeg har brukt og skrive det ihvertfall. Endret 17. mars 2012 av Salior Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 17. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Skal bestille noen slip-on sko, og er redd for å ta feil størrelse. Bestiller fra Australia, og er nervøs for at jeg tar feil. Jeg bruker vanligvis 45, men har noen få sko med 46. Hvis jeg velger feil, kan jeg sende dem tilbake? Jeg bruker bare og skrive inn byen en gang til. Aldri vært noe problem Kommer vel litt ann på rettighetene du har hos den butikken der, les igjennom dem om du finner de på nettsidene. Ellers om du må sende de tilbake blir de jo litt i frakt og sende de tilbake også, så jeg hadde heller satset å evt. selge de på finn.no eller liggnende om de ikke passer Ok, takk! Står forresten her: City: selvfølgelig oslo... State: ??? Bare skriv Oslo en gang til, så går de nok bra. Jeg har brukt og skrive det ihvertfall. Takk! Endret 17. mars 2012 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå