Anonym259235 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10079273 Jason Russell (33), lederen for «Kony 2012»-kampanjen, ble torsdag pågrepet for å ha vandalisert biler og onanert på offentlig sted. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 http://www.nbcsandie...-142970255.html "He was no problem for the police department however, during the evaluation we learned that we probably needed to take care of him," said an SDPD spokesperson. "We determined that medical treatment was a better course of action than arrest." Invisible Children's CEO Ben Keesey released a statement after 1:40 p.m. on Friday saying: “Jason Russell was unfortunately hospitalized yesterday suffering from exhaustion, dehydration, and malnutrition. He is now receiving medical care and is focused on getting better. The past two weeks have taken a severe emotional toll on all of us, Jason especially, and that toll manifested itself in an unfortunate incident yesterday. Jason’s passion and his work have done so much to help so many, and we are devastated to see him dealing with this personal health issue. We will always love and support Jason, and we ask that you give his entire family privacy during this difficult time.” Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Mennesket er et skrøpelig vesen. Det er trist når presset blir for stort og slikt skjer, men sånn er det bare. Det er det vi kaller en kollaps. Får håpe han kommer seg over det. Geir 2 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det hender jeg blir sliten jeg også, men jeg går ikke rundt med huet fult av cola og kuken i handa samtidig som jeg sparker inn bildører fordi. 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Mennesket er et skrøpelig vesen. Det er trist når presset blir for stort og slikt skjer, men sånn er det bare. Det er det vi kaller en kollaps. Får håpe han kommer seg over det. Geir "mennesket er et skrøpelig vesen" er et relativt begrep, og i ditt tilfelle er det relative ukjent. Om jeg ikke var troende på Gud, så ville jeg sett på mennesket som noe annet enn skrøpelig, at det varer i 80 år er jo fantastisk. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Nå varer det slett ikke alltid i 80 år, hverken fysisk eller psykisk. Men det er godt å høre at dere føler dere vel... Geir Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Det hender jeg blir sliten jeg også, men jeg går ikke rundt med huet fult av cola og kuken i handa samtidig som jeg sparker inn bildører fordi. Nå vet jeg ikke hva du driver med, men at du opplever like mye press, kritikk og fokus rettet mot deg som det Jason Russell gjør/gjorde, tviler jeg sterkt på. 2 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Å ja, så det at han var mere sliten enn meg rettferdiggjør at han går rundt ruset på kokain, vandaliserer biler og runker offentlig? La oss ikke glemme at dette er en som står bak et internettfenomen som på mystisk vis gikk viral og at USA kommer til å basere sin utenrikspolitikk basert på følelser denne mannen har greid å manipulere dere barn til å ha. Apologeter slutter aldri å overrasket meg. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Å ja, så det at han var mere sliten enn meg rettferdiggjør at han går rundt ruset på kokain, vandaliserer biler og runker offentlig? Hvor skrev jeg at det rettferdiggjorde slik oppførsel? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Det rettferdiggjør det ikke, men det kan forklare det. Og skal man løse problemer i verden er det greit å skjønne hvorfor de skjer. Geir 3 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Kanskje han angret seg på at han brukte så mye av andres penger på ting som dette: http://www.youtube.com/watch?v=QWACLKaOC08 Endret 20. mars 2012 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå