Eirik123456789 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei jeg har en laptop. Når jeg putter inn en spill eller film i CDROM-en, begynner pcen min å jobbe, men det skjer ikke noe mer, den bare jobber og jobber så gir den opp + at den lager noen rare hakke lyder innimellom i en slags rytme. Vet noen hva jeg kan gjøre får å "reparere" Den så den kan lese spill og filmer? Håper på svar så fort som mulig Lenke til kommentar
Geir@mac&win Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hvis dette er en cdrom-stasjon av eldre dato, er nok problemet at disse stasjonene ikke kan lese dvd-plater (eller blu-ray-plater.) Er det derimot en dvd-stasjon som ikke vil lese dvd-plater er det nok snakk om en maskinvarefeil. Prøv først å rense stasjonen ved hjelp et velrennomert renseprodukt, og se om dette hjelper. Om problemet fortsatt ikke vil gi seg, bør du nok vurdere å kontakte forhandleren du kjøpte maskinen hos og be om hjelp til reparasjon. Er du riktig heldig, dekkes dette av garantien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå