g_knap Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei Sitter her med en W7 laptop og alle ikoner er like (media fil ikon). Og alle programmer prøver å åpnes med Win media player. Noen ideer? Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Vil du åpne de i vlc eller noe slikt? Ser ikke helt problemet. Endret 16. mars 2012 av burndrinker Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Alle programmer f.eks Firefox åpner i mediaplayer, alt åpnes i media player med en påfølgende feilmelding (selvsagt). Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Prøv en systemgjennopretting. Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Har prøvd systemgjenoppretting uten effekt. Noen som vet en metode for å sette fil-asossiasjonene til default. Evt. må jeg slå av mediefunksjoner i win, som virker, men siden det ikke er min maskin vil jeg helst prøve å få innstillingene tilbake til default. Endret 16. mars 2012 av g_knap Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Ingen ideer folkens? Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Takker for alle svar, men jeg løste problemet på følgende måte: I programmet: "Slå windows-funksjoner på eller av", slo jeg av mediefunksjonene Installerte VLC media player - satte programmet til standard medieprogram. Restart Slo på windows medie funksjoner igjen - satte wmp som standard program. Restart Og nå virker alt fin. Takker for innspill og svar:) Endret 17. mars 2012 av g_knap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå