BMWCoupeFtw Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Tjena! Nå har jeg hatt min LG 2x i 1 år og føler det er tid for ny tlf! Mine krav er at den har godt kamera, rask, ikke for stor skjerm (Max 4,7") og andriod. Hvilken vil dere anbefale? Er det slik at det fremdeles er Samsung som gjelder? Ala S2? Takk for svar Lenke til kommentar
amundfosho Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 S2en blir jo snart 1 år gammel så det kommer nok trolig en ny om ikke alt for lenge, også er jeg personlig ikke noe fan av overlayet og all drittvaren som samsung legger over android. Hvis jeg skulle kjøpt meg en android telefon hadde den nok blitt en fra google som f.eks en google nexus eller noe. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Se også på telefoner som Sony Xperia S og Htc X One. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Hvordan er Google nexus kontra sine konkurrenter når det gjelder raskhet etc? CPU raskere eller dårligere? Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 er ikke noe å utsette på nexusen, den er ganske nice. ikke det aller beste kameraet, men ellers ganske snappy og grei. skal du ha bedre kamera blir vel xperia s og kanskje HTC One X(usikker) bedre på det. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har selv Note og er kjempefornøyd. Men ser jo at den får for stor skjerm for ditt bruk. Ellers kan vel LG 4x, eller HTC ONE X være verdt en titt? Nexus har "dårlig" batteri, "dårlig" kamera, og "dårlig" HW. Dårlig i anførselsestegn siden koponentene ikke er direkte dårligere, men du får telefoner som er så mye bedre. Spesielt prosessor og GPU hos Nexus'n er en vits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå