Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3com 54Mbit trådløst kit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi venter på disken inn til test uka som kommer (den er i fortolling hos DHL for øyeblikket). Og det vil komme test av denne om en uke eller to. Vi får også lånt gateway varianten, og det vil komme test av denne omtrent samtidig.

At rekkevidden er på 91 meter innendørs er nok best case i et kontorlandskap med lettvegger og ikke noe støy i 2,4 GHz båndet. Rekkevidden vil nok være tilsvarende det meste av 802.11g utstyret som selges i dag, men såvidt meg bekjent er det ikke mulig med en kraftigere antenne (hvertfall ikke på gateway varianten).

Lenke til kommentar
Alex100!

Jeg ser du er fra Brattvågen! Jeg (ej! :) ) er fra Hellandshamn :)

Hva heter du? hvilken klasse går du i....?

god dag. aslak?

alexander her. ja, ej gjeng i 10ande.

Jupp, det e mej :) ej sjekka ut heimesida di, kul casemod :) (men dyr?)

Lenke til kommentar
Vi venter på disken inn til test uka som kommer (den er i fortolling hos DHL for øyeblikket). Og det vil komme test av denne om en uke eller to. Vi får også lånt gateway varianten, og det vil komme test av denne omtrent samtidig.

At rekkevidden er på 91 meter innendørs er nok best case i et kontorlandskap med lettvegger og ikke noe støy i 2,4 GHz båndet. Rekkevidden vil nok være tilsvarende det meste av 802.11g utstyret som selges i dag, men såvidt meg bekjent er det ikke mulig med en kraftigere antenne (hvertfall ikke på gateway varianten).

Nice :) vi får håpe at MPX har tilbudet lenge nokk da :p jeg trenger trådløst nettverk nå når jeg får ny bærbar ;) (selv om det IKKE er digg å surfe på isdn) hehe... med det samme du er her "bludern", hva kan du si om Toshiba P20 ? verdt å satse på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...