twarr Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei! Jeg så dette tilbudet på MPX: 3com 54Mbit trådløst kit - Kampanjepris ifra 3com er dette et bra tilbud? noen med erfaringer på denne? vet noen hvor langt den rekker? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 på komplett er det litt mer info om aksesspunktet. se her for full oversikt. Maks. rekkevidde Innendørs 91 m Maks. rekkevidde i åpent område 457 m om det er et godt tilbud vet jeg ikke, men prisen er vel ikke så gale. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Alex100! Jeg ser du er fra Brattvågen! Jeg (ej! ) er fra Hellandshamn Hva heter du? hvilken klasse går du i....? Lenke til kommentar
knut Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Vi venter på disken inn til test uka som kommer (den er i fortolling hos DHL for øyeblikket). Og det vil komme test av denne om en uke eller to. Vi får også lånt gateway varianten, og det vil komme test av denne omtrent samtidig. At rekkevidden er på 91 meter innendørs er nok best case i et kontorlandskap med lettvegger og ikke noe støy i 2,4 GHz båndet. Rekkevidden vil nok være tilsvarende det meste av 802.11g utstyret som selges i dag, men såvidt meg bekjent er det ikke mulig med en kraftigere antenne (hvertfall ikke på gateway varianten). Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Alex100! Jeg ser du er fra Brattvågen! Jeg (ej! ) er fra Hellandshamn Hva heter du? hvilken klasse går du i....? god dag. aslak? alexander her. ja, ej gjeng i 10ande. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Alex100! Jeg ser du er fra Brattvågen! Jeg (ej! ) er fra Hellandshamn Hva heter du? hvilken klasse går du i....? god dag. aslak? alexander her. ja, ej gjeng i 10ande. Jupp, det e mej ej sjekka ut heimesida di, kul casemod (men dyr?) Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Vi venter på disken inn til test uka som kommer (den er i fortolling hos DHL for øyeblikket). Og det vil komme test av denne om en uke eller to. Vi får også lånt gateway varianten, og det vil komme test av denne omtrent samtidig. At rekkevidden er på 91 meter innendørs er nok best case i et kontorlandskap med lettvegger og ikke noe støy i 2,4 GHz båndet. Rekkevidden vil nok være tilsvarende det meste av 802.11g utstyret som selges i dag, men såvidt meg bekjent er det ikke mulig med en kraftigere antenne (hvertfall ikke på gateway varianten). Nice vi får håpe at MPX har tilbudet lenge nokk da jeg trenger trådløst nettverk nå når jeg får ny bærbar (selv om det IKKE er digg å surfe på isdn) hehe... med det samme du er her "bludern", hva kan du si om Toshiba P20 ? verdt å satse på? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jupp, det e mej ej sjekka ut heimesida di, kul casemod (men dyr?) jepp. dela av konf pengane... blir vel nokke sånt på dej neste år kan ej tenke mej. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 det skal du ikkje sjå bort ifra nei visst ikkje alle pengane gjeng til andre unødvendige ting so! hehe.... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 det skal du ikkje sjå bort ifra nei visst ikkje alle pengane gjeng til andre unødvendige ting so! hehe.... hehe. nei. de e sant. Lenke til kommentar
Coney Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 det skal du ikkje sjå bort ifra nei visst ikkje alle pengane gjeng til andre unødvendige ting so! hehe.... hehe. nei. de e sant. Det er PM i dette forumet også. Bare til info. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Det er PM i dette forumet også.Bare til info. er klar over det... og msn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå