wtf1337 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei og god dag. Jeg er leder i norskgaming.com og vi lurer på om det er noen folk som er intreserte i å være med å spille/styre dette hobbybaserte prosjektet. Det vi trenger er: Folk som er intresert i data og spilling. Folk som har kunnskaper til serverhosting (spill) Folk som har kan styre og komme med forslag til diverse ting. Er det noe mer dere lurer på skrik ut her eller ta kontakt på pm til meg. Kan også en del ting om hosting så dere kan også ha mulighet til å lære en del Nettside: Norskgaming.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Dette er et hyklersk forum, inne på "Forum Rules" så står det følgende; "Do not promote your own website, company, or service in any of the forum categories without permission from staff. This includes starting a thread, or replying to a post." Og "Promoting other similar forums (or any forum that resembles the structure and/or content of Norsk-gaming community) in your posts, signatures, or in any way on the forum is not permitted." Men det er nettopp det dere gjøre her på forumet. Jeg vil anbefale dere å revurdere denne tråden, dere forbyr deres brukere å gjøre slikt, men så gjør dere det selv. Det er hykleri, og det blir misslikt. Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Nå hva tenker dere? Trenger bare noen folk som kan være med å styre Og det at jeg bryter rettighetene er vel ikke sant, er selv jeg som har skrevet dem så jeg har vel fri rett til bryte dem? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Det der regimet ditt kommer til å bli et beinhardt diktatur Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 For det første burde det vel hete enten norskspilling.com eller norwegiangaming.com? Og for det andre bør vel en norsk nettside være på norsk? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 er selv jeg som har skrevet dem så jeg har vel fri rett til bryte dem? Ehhh.. nei? Regler er regler, de gjelder alle. Lenke til kommentar
settings Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Dette er et hyklersk forum, inne på "Forum Rules" så står det følgende; "Do not promote your own website, company, or service in any of the forum categories without permission from staff. han er jo personalet (staff) så? men kan man reklamere på diskusjon.no? har ikke tid til regellesning nå, men mener og huske at det er ulovlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Jeg søkte igjennom forumet, og jeg klarte ikke å finne det innlegget som spesifikt nevnte at det ikke er tillatt å reklamere eller snik reklamere for sine produkter, foretak, eller nettsider. Skal man reklamere på forumet da må man kontakte regjeringen på forumet. Det står også nevnt i retningslinjene §5 at reklamering ikke er tillatt, men det er ikke så spesifikt som det jeg leste her om dagen. Endret 22. mars 2012 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå