lunde123221 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Hei, trenger hjelp til å finne en 8-pin PCI Express til 6-pin PCI Express strømforsynings kabel (han-han), for å drive et skjermkort nr.2 En kabel maken til denne, Edit: har lastet opp bilde av feil kabel. skal være 8-pin til venstre. ellers samme kabel. Endret 16. mars 2012 av lunde123221 Lenke til kommentar
screenhunter Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Hvilken PSU er det denne skal til? Passer ikke min Chieftec. Endret 16. mars 2012 av screenhunter Lenke til kommentar
lunde123221 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Hvilken PSU er det denne skal til? Passer ikke min Chieftec. Chieftec :-S rart at det ikke passer hos deg, gjør det her. edit: har lastet opp bilde av feil kabel. skal være 8-pin til venstre. ellers samme kabel. Endret 16. mars 2012 av lunde123221 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du ser ikke etter en PCIe 8-pin til PCIe 6/6+2-pin! Modulære kabler på en strømforsyning følger nemlig ingen standarder, og pin-out er ukjent. I verste fall vil du da få en liten eksplosjon der hovedkort, RAM, CPU, PSU og GPU smeller om du prøver å bruke en slik kabel som du spør om i post #1. Løsningen er å kontakte Chieftec og be om å få tilsendt en erstatningskabel. Lenke til kommentar
screenhunter Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 skal være 8-pin til venstre. ellers samme kabel. Som de røde pluggene her? Men hvis du ser nærmere på pluggen du har avbildet, så er kontaktene like i begge ender (hvis du ignorerer +2), det er ikke kablene til Chieftec. Men synd du ikke trengte en Chieftec 6/6+2-pin PCI-e, for det har jeg. 8/6+2 trenger jeg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå