Gå til innhold

Trenger printer. Noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Trenger en printer som skal brukes til det aller simpleste en printer skal brukes til nemlig printe svart tekst på hvitt papir. Har ærlig talt ikke noe spesielt lyst til å legge noe særlig mye spenn i en printer men jeg ha en og den bør være rimelig i drift. Bryr meg overhodet ikke om foto osv. Noen som har et råtips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canon sine skrivere kan du skifte kun blekk beholder på, billig ja! men du skifter ikke skriverhodet som du gjør på HP sine hver gang. Ergo! Canon=billig der og da! Hp= mega lite mer å betale, men førsteklasses utskrifter i hele leve tiden på en printer! Pluss at du canon bruker for mye blekk for å "flushe" patronene ved rens, fyller opp skriveren med spill-blekk, og du kan kaste den tilslutt.

Lenke til kommentar

Gjør som andre har anbefaler deg. Kjøp Canon blekkskriver. Meget billig i drift, spesielt ved kjøp av orginalkompatible patroner eller refill.

Alternativt kan du også kjøpe en laserskriver, men det er jo dyrere i innkjøp.

Kanskje er det greit å ha mulighet til å skrive ut i farger også?

*Slettet av moderator*

Lenke til kommentar

Du bør finne deg en printer som er økonomisk og har billige blekkpatroner.

Jeg plukket fra hverandre en Cannon printer her om dagen og det jeg fant i bunnen av printeren sjokkerte meg. Jeg har brukt blekkpatroner for mange tusen på den, men i bunnen lå det ei FET filt matte som fungerte som blekk svamp, den var neddynket av blekk som har lekket ut av patronene og det lå en hel haug med gjennomblekket papirstøv ved en rense gummiknott.

Så se etter en billig printer som bruker billig blekk, det er ingen printere som varer evig uansett.

Lenke til kommentar

Hei :)

Jeg har en Xerox Docuprint M750... Den er faktisk veldig rask, og har 4 separate patroner. 1 stor for farge, og 3 små for hver farge (Cyan, Magenta, Yellow). Jeg fikk den på tilbud for 600,-, så hvis du finner denne printeren til under 1000,- så vil jeg anbefale den...

Har hatt en epson tidligere, den var det bare tull med. Den er kastet...

Anbefaler Xerox... Det eneste problemet jeg har hatt er at det ikke er drivere fra Xerox til WinXP, som viser hvor mye blekk det er igjen i patronene...

Ikke så veldig bra når det gjelder bilder, men det er vel ikke det jeg bruker den til, og heller ikke han som har skrevet denne posten.

Lykke til med ny (Xerox)-printer :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...