RBW Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Vi har endelig funnet ut hvem som fikk flest skritt registrert på CeBIT. Konkurranse: Vant du i CeBIT-konkurransen vår? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Rolf, jeg stemte også på deg Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hva er forklaringen på at Jørgen hadde onsdag som sin laveste dag, der alle andre hadde det som sin høyeste? Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 vell stemte rett selv om det tok meg 30min å bestemme meg, men gratulere til David Lundberg Johansen med noctua kjøler, kjøle pasta og 2 vifter Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hva er forklaringen på at Jørgen hadde onsdag som sin laveste dag, der alle andre hadde det som sin høyeste? Forklaringen er vel egentlig at den skritteller-appen vi gravde frem viste seg fra sin kjipe side. Etter å ha gått i åtte timer påstod den rundt 1500 skritt, som i løpet av den neste timen vokste til rundt 3000. Det samme gjelder for Claes sin siste dag, han gikk nok i praksis noe mer enn det som appen fortalte oss :-) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Jørgen, du skuffer. Få mennesker fra Slemmestad som er særlig spreke Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 (endret) Oisann, her svarte jeg for en stund siden og tenkte ikke mer over det. Tror jeg har fått en favorittskribent her på HW.no Dette kommer godt med, har noen vifter som er klare for utskiftning pga dårlige kulelagere. Endret 19. mars 2012 av Dragutin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå