bigbadVuk Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Ok, hvor?! Jeg vet om Kina Garden (?), og om Szechuan og den rett rundt hjørnet for Szechuan. Men alle disse er "fancy" og relativt dyre. Ute etter et sted der man får masse mat i ikke særlig hyggelige omgivelser til sånn maks 120,-. Det er noe slik jeg er ute etter. Noen? edit: Ok, jeg kan visst ikke endre tittelen (?) på tråden, men kinesisk som i asiatisk, for å være litt mer politically correct. Endret 16. mars 2012 av bigbadVuk Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Horizont Ranheim - Sies å være bra, men et stykke utenfor sentrum. Har ikke særlig peiling, men andre alternativ kanskje: http://vibb.no/Brows....Asiatisk+andre Google Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Bruker å kjøpe fra china garden, god mat, kjapp servering, trivelige folk og god mat. ligger ikke så langt ifra byhaven Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Risvollan ved høyblokka ligger den en liten thai restaurant i en "brakke". Veeeeldig poulær, jeg bruker den mye selv. Store porsjoner og dagens for kun 709 kr (tror jeg) men ligger noen km utenfor sentrum da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå