ThaHoward Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Hei kom over noe som heter Elevation Training Mask, vet dere om dette fungerer bra, vil dere eventuelt anbefale dette? Driver med kampsport og styrketrening, samt utholdende trening til vanlig. EDIT: Gir dette bedre oppnåelse innenfor styrketrening? Endret 16. mars 2012 av slettet II Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Ut i frå det eg fant på nett, så er det 50/50 kva folk syns. Skikkeleg mask fungerer nokk bra, men den koster mye. Billig versjon (100$) fungerer på litt ann måte og resultater kan vare fråvarende. Den skal hjelpe på utholdnehiet. Eg ser ikkje korleis den kan hjelpe på styrken. Samt, du må vere i veldig, veldig god form, for å kjøre trening med den. 9m på 3000m, rund 30m på 10000m, kanskje rundt 100 push-ups. Då kan du tenke på noe slikt. Men som sagt, det er 50/50 kva folk sei, om den gir noe effekt eller ikkje. Om du vil invistere peng i noe som virkeleg hjelper deg med framgong, kjøp pulsklokke. Den kan hjelpe på alt (styrke, utholdenheit, kardio). Samt du slepper under/overtrene. Polar RS800CX er noe av det beste, men den koster (skal bestille det selv neste uke). Den gir deg enormt mye data ang HR o.l. Om du er Ivan Drago, vil du elske den;) Polar RCX5 er billigare og kanskje den som passer deg best (imo). Men det finst mange andre firma også modeller, søk litt på nett. Leit, less reviews og anbefalinger. Finn det som passer deg og ikkje berre billigaste/dyreste/mest populære. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Takk, skal se på den pulsklokken. Tenkte at hvis jeg først skulle sånn maske så hadde det vært når jeg hadde blitt i bedre form, og en skikkelig en. Derfor trengte jeg å vite om det var verdt å bruke penger på det Men løper på 10min på 3000m, og bruker også faktisk sånn rundt 30min på 3 mil, push ups er jeg ikke ås høyt oppe, ligger på 50-60 (varierer mellom de gangene jeg tester). Så tror jeg i første omgang kjøper pulsklokke, og kan evt senere vurdere å kjøpe en sånn maske igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå