Woltox Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei, jeg har et lite problem når jeg går/jogger så blir det veldig ubehagelig vondt akuratt oversiden foten, oversiden. Det eneste tipset legen min kunne gi meg var å prøve ibux gel. Han trudde da at jeg går som vist på høyre side. Beklager stort bilde. Men er det noen som har noen anbefalninger som kan løse problemet? (Beklager hvis denne er postet feil sted, ber da moderator om å flytte til riktig sted) Lenke til kommentar
felicity Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det mest rasjonelle er å følge anbefalingen fra legen. 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Studier anbefaler å IKKJE bruke smertestillinde som forebyggende mot smerte. Om du bruker IBUX kvar gong, så fjerner du symptom (midlertidig) men ikkje problemet. Kjøp deg skikkeleg sko, som passer deg. Dvs ikkje "dyreste" eller "nyeste". Men dei som passer dei. Du kan lese min post i denne tråden ang. val av joggesko. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=932564 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Problemet er i alle sko, får det i joggesko(ordentlige), hverdags sko, arbeids sko(tykk såle+stål tupp) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har det vært sånn lenge, eller oppstått nylig? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Problemet er i alle sko, får det i joggesko(ordentlige), hverdags sko, arbeids sko(tykk såle+stål tupp) Det finst sko som hjelper deg å pronere, det finst sko som stopper proneringa. Begge er "ordentlig" og begge selges i butikken for 1000+kr. Om du er sikker på at det er ikkje sko, ta ein tur til ein anna lege. Smertestillende er ikkje utvei. Den fjerner smerten, men ikkje det som forårsaker det. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 jeg skjønner ikke hva du mener med oversiden? hvordan kan du få vondt oppe på foten når du går? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Noen som vet om noen sko som er fine for pronering? Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) - Endret 31. mai 2015 av Salamanderhodet Lenke til kommentar
aomt Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Det er vel "splint shins" som er der, er 90% sikker på den:) Som sagt, skaf deg sko som passer deg og ro deg litt ned med jogging. Jog litt mindre og saktare. Musklene dine blir fort trøtte og greier ikkje gi nokk support til foten, så når du jogger, får du vondt i bein. Trapp litt ned og BYGG OPP sakte. Split shines er vanleg jogge-skade Endret 14. april 2012 av cefey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå