Selena Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) Jeg har vært veldig dårlig i en uke. jeg har ca. spyd 7, og jeg liker særlig ikke å spy. hver gang jeg spyr mister jeg matlysten. hva kan jeg gjøre for å få noe inni meg? Endret 16. mars 2012 av Selena Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Yoghurt, frukt eller grønnsaker? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Buljong er lett å få i seg og et gammelt husmortriks jeg har lært meg. (Ja, det er jeg som er husmor her i huset ) Lenke til kommentar
code Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nå er jeg ingen doktor eller guru på dette, men for meg funker det somregel med ting som ikke har melk i seg. Lenke til kommentar
Selena Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Takk for hjelpen de som hjelper meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvis det er en bakteriell mageinfeksjon så er faktisk ikke yoghurt det dummeste selv om det inneholder melk. Det er fordi yoghurt inneholder "snille" bakterier som kan utkonkurrere de slemme litt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Yoghurt er også skremmende lett å tvinge ned. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hva som helst som i form av grøt eller suppe er bra. Det viktigste når man er syk er å få i seg næring. Og når man har spysyken er det en fordel at det ikke har klumper eller sitrussyrer, for det er ganske ubehagelig å få i retur. Sitrussyrer på tom mage kan være noe ubehagelig i tillegg til den svien som kommer i nese og hals i det det kommer opp igjen. Fruktmos, fruktdrikk, grøt, yoghurt, supper, grønnsaksmos etc. Du kan ta nesten hva som helst og putte det i en blender. Om smakssansen tuller litt, som den ofte gjør når man er syk, kan det være lurt å velge smaker du ikke bruker til vanlig. Selv gikk jeg for most banan med brødbiter (uten skorpe) forrige gang magen var uenig med de vanlige prosedyrene. Lenke til kommentar
dvdelskeren789 Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 For meg hjelper det å spise START kjeks med litt gulost på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå