Mysterio19 Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hvordan gjorde folk det her med søkinga i VG3 med førstegangstjenesten mellom videre utdanning? Søkte nå og ringte og sa i fra? Eller søkte med de poenga som kommer med når man søker etter førstegangstjenesten? (Får vel også ekstra alderspoeng, da..) Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg søkte akkurat som om jeg skulle startet studiet neste år, og bare ringte/svarte på et brev elns. når jeg kom inn. Dette gjorde at jeg hadde reservert plass til neste år (etter førstegangstjenesten). Du kan uansett søke et annet studie/søke på nytt dersom du ikke kom inn året etter også (da regner jeg med du får de ekstra poengene). Det jeg egentlig sier her, er at det er bare å søke med en gang. Kommer du ikke inn, prøver du igjen neste år (da med mer poeng). Huff, så rotete denne posten ble. Håper du forsto tegninga Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Flottings, tusen hjertelig! Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du får ikke noe alderspoeng etter å ha vært i militæret. Du skal være over 21 år etter militæret for å få det. Men du får 2 ekstrapoeng for militæret. Jeg for min del skal søke skoleplass nå, be dem holde av plassen, og så tjene det forjævla kukkåret i militæret. Hvis du har lyst til å gjøre noe nyttig i militæret, kan du ta ex.phil og ex.fac der. Det skal jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå