Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Førtet med en annen jente

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min hadde vært sammen i to år, da det ble slutt mellom oss. Det var slutt mellom oss i en uke. Mens det var slutt mellom oss var kjæresten min på fest, og jeg har fått vite i ettertid at han flørtet med en annen jente. De verken kysset eller hadde sex, men han flørtet med henne. Og når hun spurte om meg, sa han bare at vi ikke var sammen.

Greit,vi var ikke sammen på det tidspunktet. Men vi ble sammen igjen lørdagen etter. Han har ikke fortalt meg om dette, og han har lovet meg at ingen ting skjedde. Har jeg noen grunn til å være lei meg og sur på han?

Det var slutt mellom oss, og hn gjorde ingen ting annet enn å flørte.

Plis svar meg. Jeg er litt irritert, men mest lei meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du må velge å tro det han sier, eller mistro han (og ta konsekvensene deretter)

Det nytter ikke med noe midt mellom ...

Lykke til!

Lenke til kommentar

Flørting er egentlig ganske naturlig, så jeg ville faktisk ikke blitt irritert på det. Forhold er basert på troverdighet, og i ditt tilfelle ville jeg valgt å tro på ham hvis du elsker han.

Jeg forstår at du kan være lei deg for det som skjedde, men legg det bak dere og tenk heller på tiden som kommer ;)

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Flørting er egentlig ganske naturlig, så jeg ville faktisk ikke blitt irritert på det. Forhold er basert på troverdighet, og i ditt tilfelle ville jeg valgt å tro på ham hvis du elsker han.

Jeg forstår at du kan være lei deg for det som skjedde, men legg det bak dere og tenk heller på tiden som kommer ;)

Mvh Faller

Endret av Lissjenta
Lenke til kommentar

Ungdom må generellt slutte å føle eiendomsrett til hverandre. Gjør man det slutt så gjør man det gjerne ettertrykkelig, da er veien lang tilbake igjen. Det er fordi det står så mye på spill i et seriøst forhold.

Det gjorde strengt tatt ikke dere, dere tok en uke pause. Men uansett så satt da typen din med skjegget i postkassen og var lei seg, enten fordi du gikk fra ham eller fordi han gikk fra deg. Og da finner man trøst i å late som det ikke betyr noe. En festflørt er en helt naturlig reaksjon, og langt sunnere enn å for eksempel trøstedrikke.

Uansett: Det er du som skal føle noe her, og følelser styres ikke utenfra. Skal det ikke mer til før du blir irritert så er det kanskje ikke lenge til neste pause. At du er lei deg er forståelig, men det hører med til livets realiteter at man er det av og til. Tørk tårene og ta det med det gode, om det skal være noe håp.

Hilsen en gammel forumbestefar som har lest sin Ibsen og er skeptisk til den ideelle fordring.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Litt malurt i bestefarskoppen :fun:

Det med å tone ned eierskapet til hverandre, kjenner ingen aldersgrense ...

Pluss så på med at man heller passer på å ta eierskapet for sine egne følelser og tanker. Da blir det litt ryddigere for begge parter.

En gylden regel for gammel og ung

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...