Odesseiron Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Resistance-studioets plattformyndlinger gjør HD-comeback. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hadde vært gøy om de kom til xboxen også. Det er en tittel som kunne vært gøyal Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Flott! Going Commando var mitt absolutte favorittspill til PS2. Blir herlig med et gjensyn! Lenke til kommentar
JayP Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg felte faktisk noen tårer når jeg fann ut dette mens jeg satt på do. Denne nyheten har jeg ventet på siden de begynte med HD- versjoner av ps2 spill, og jeg har faktisk ikke vært så glad på lenge. Har gått og smilt i hele dag. Er bare synd at de ikke har tatt med Deadlocked/Gladiator... Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 hmm ingen PSvita ? jak & daxter kommer til vita, burde dette gjør det å syns jeg! Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 hmm ingen PSvita ? jak & daxter kommer til vita, burde dette gjør det å syns jeg! Kommer Jak & Daxter til Vita? Du burde være kritisk til ting du leser, har nemlig lett på Ign, Spill.no, Gamer.no, Pressfire og Playstation.com uten å finne noe om dette :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå