Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Alle' Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ett av 3 eksponeringer(Bracketing) som står for seg selv. Link til bildesiden Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 hærlig dybde, og flotte høstfarger.. topp eksponering... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Helt enig med fotogigen - i tillegg synes jeg det gjorde seg med de repeterende skyggene av trærne som blir kastet over veien - det gjorde dybdeffekten enda mer markant for min del. Har også begynt å bruke bracketing - ofte i continuerlig skytemodus - da har man litt å velge i etterpå. Man trenger jo ikke være redd for at filmrullen går tom Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 hærlig dybde, og flotte høstfarger.. topp eksponering... Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Helt enig med fotogigen - i tillegg synes jeg det gjorde seg med de repeterende skyggene av trærne som blir kastet over veien - det gjorde dybdeffekten enda mer markant for min del. Har også begynt å bruke bracketing - ofte i continuerlig skytemodus - da har man litt å velge i etterpå. Man trenger jo ikke være redd for at filmrullen går tom Takker..hehe,nei det er fordelen med digitalt..en går aldri tom;) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Nydelig eksponering Jan Erik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Har du kommet til høsten allerede? Fine farger, og en fin komposisjon. På orginalen kan jeg se noe isostøy på himmelen. Ellers var dette et riktig fargerikt og fint bilde. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 God komp og flotte farver... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Nydelig eksponering Jan Erik Takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Har du kommet til høsten allerede? Fine farger, og en fin komposisjon. På orginalen kan jeg se noe isostøy på himmelen. Ellers var dette et riktig fargerikt og fint bilde. Ja her er høsten kommet..hehe..dykk i arkivet;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 God komp og flotte farver... Takker;) Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 fin fin dybde,og lekkert bilde..flott effekt ,likte jeg..smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 fin fin dybde,og lekkert bilde..flott effekt ,likte jeg..smil Takker;) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Flott bilde med en god vinkling og fine farger! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Flott bilde med en god vinkling og fine farger! Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg