Dagger Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 noen som vet hvor jeg finner dette lydklippet? (En fyr som ringer til en barnefamilie og presenterer seg som skumlenissen ) Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Har den her på pc'en..tok et søk på google uten lykke. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei For det første er nok dette en feilposting, men hvis du absolutt skal ha denne filen finner du den på denne siden. Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 beklager feilposting, visste ikke hvor jeg skulle poste den :oops: men tusen takk for hjelpen:D Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hei For det første er nok dette en feilposting, men hvis du absolutt skal ha denne filen finner du den på denne siden. Hvorfor er det feilposting? Har det ikke med lyd og gjøre? Jeg klagde til en fyr som spurte om en musikkfil i dette forumet engang, men da mente allmennheten at han hadde postet rett... Anyway, jeg er enig i at dette hadde passet bedre i f.eks humor. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hvordan åpner jeg filen,hvilket porg.skal jeg bruke?? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hvordan åpner jeg filen,hvilket porg.skal jeg bruke?? Det er en .mp3 fil. Og den er ikke morsom, den er trist. Stakkars magnus Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hvordan åpner jeg filen,hvilket porg.skal jeg bruke?? d lurer jeg å på Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Til dere som lurer, WinAmp klarer ikke å åpne denne filen, men der i mot klarer Windows Media Player denne jobben utmerket. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hæ? hvordan man åpner en mp3 fil, hmm det skal være veldig enkelt det. åpne først windows media player og åpne fila derifra, voila, ikke værre. lukter litt ironi her men. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Denne var IKKE en mp3-fil. d var faktisk en fil uten .*** etter. jeg måtte åpne den i nero wave editor og lagre den som .wav og deretter bruke dbpoweramp til å få den over på .mp3 + at jeg skjønner ikke hva slags sjukt menneske som an synes noe sånt er morsomt? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Herregud! Stakkar unge da. Midt på julaften da Syns mora tok det litt piano. Men gud hvor jeg lo. Ler så tårene triller. Dette var bare knall. Syns "skumle-nissen" ble litt stille etter at mora tok telefonen... Hvor i landet er dette ifra? En eller annen plass i Rogaland, eller? Men hva er det mora mener med: "Er du klarer over at magnus stammer fra sør?" Eller hørte jeg feil? Dette må bare bli min oppstartstralle. Ikke for å være ondskapsfull, men den var faktiskt hysterisk morsom. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Denne var IKKE en mp3-fil. d var faktisk en fil uten .*** etter.jeg måtte åpne den i nero wave editor og lagre den som .wav og deretter bruke dbpoweramp til å få den over på .mp3 Jeg er fult klar over at den ikke har noen ending. Men jeg er relativt sikker på at det er en Mp3 fil alikavell. Om du bare setter .mp3 bak filnavnet så skal den kunne spilles i alle medieavspillere som kan ta Mp3. Om jeg analyserte den en EncSpot (en Mp3 analyserer) så fant jeg blandt annet at det er en mp3, med en bitrate på 96. Det jeg tror du har gjort er å først konvertert den til waw så konvertert den til mp3 igjenn. 760KB er vell lite for en 1 minuts WaW fil. Og igjenn, stakkars gutt. Det beste var når fyren ikke turde å si noe mer. "Ehh, julenissen". Edit; Tatt direkte fra encspot; Bitrates: ---------------------------------------------------- 96 |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 100.0% ---------------------------------------------------- Type : mpeg 1 layer III Bitrate : 96 Mode : joint stereo Frequency : 44100 Hz Frames : 2369 Length : 00:01:01 Av. Reservoir : 353 Emphasis : none Scalefac : 17.2% Bad Last Frame : no Encoder : FhG (fastenc or mp3enc) Lame Header : No --[ EncSpot 2.0 ]--[ http://www.guerillasoft.com ]-- Men dette ble veldig off-topic. Da har vi funnet ut hvor man kan få tak i den, og hva som skal til for å spille den av. Det er ikke dårlig på en dag :wink: Lenke til kommentar
NesQuick Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 LOL... for et klipp funny!!!! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Den var bra,lo som f*** Lenke til kommentar
epsil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Men hva er det mora mener med:"Er du klarer over at magnus stammer fra sør?" For meg høres det ut som mora sier at Magnus stammer fra før … altså i betydningen å snakke støtvis eller stotrende. Men jeg skjønner ikke hva verken det eller din tolkning skulle ha med saken å gjøre. Det beste var når fyren ikke turde å si noe mer. "Ehh, julenissen". For å være presis: Han sier «eg e’ nissen». Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Men hva er det mora mener med:"Er du klarer over at magnus stammer fra sør?" For meg høres det ut som mora sier at Magnus stammer fra før … altså i betydningen å snakke støtvis eller stotrende. Men jeg skjønner ikke hva verken det eller din tolkning skulle ha med saken å gjøre. Det beste var når fyren ikke turde å si noe mer. "Ehh, julenissen". For å være presis: Han sier «eg e’ nissen». Slapp av, jeg bare lurte på hva dama sa. Men hvis hun sier at han "stammar fra før" HVA POKKER MENER HUN MED DET? Gutten stammer jo ikke?! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Haha, fy fader så bra.. litt slemt.. lættis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå