HelloKjersti Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Folkefinansieringen ble en suksess. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Litt for vag den Crowdsourced Hardcore Tactical Shooter saken. Når man er så uspesifikk og pengene i tillegg bare skal gå til å vise investorer (og utgivere) at det er marked så regner vel folk med en utgiver vil ta over og lage nok et standard-fps. Eller kanskje det bare er meg. Hadde han kalt det SWAT5 derimot! Nei, takke meg til Wasteland 2, isometrisk denne gangen satser jeg på. Klarer Fargo bare å ignorerer alle Bioware-fansens krav på romanser i hytt og pine... 1 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Det taktiske skytespillet til Halo:Reach-designer Christian Allen går det derimot ikke like bra for. Ikke så rart det, kanskje. Halo..... Reach...... Hjelper ikke å komme med fagre ord da. (Dessverre?) Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Har nå støttet Wasteland 2 med kronasjer. Går til en god sak. 1 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Herlig å se at Wasteland 2 kommer til å skje. Jeg bryr meg ikke videre mye om CHTS, mer FPS driter jeg ganske enkelt i, og jeg har problemer med å se hvordan hele genren kan revolusjoneres med et lav-budsjettsspill som CHTS ser ut til å bli om det i det hele tatt blir lagd. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Skal definitivt støtte dette med $30, slik som jeg gjorde med Double Fine. Jeg har virkelig sansen for dette "crowdfunding" systemet som har kommet. Det å kunne støtte opp spill som man faktisk har interesse for å spille + at spillene havner på en veldig lav pris ($15 for å motta spillet). Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hardcore Tactical Shooter-greia er det vanskeleg å verte særlig engasjert av. Ikkje berre er konseptet generelt og vagt i mykje større grad enn t.d. Double Fine Adventure, det er òg i ein undersjanger av FPS i ein oversaturert marknad. CV-en til han som vil lage det er heller ikkje imponerande. Ting som isometriske, taktiske RPG-ar eller pek og klikk-adventure er ting som aldri (igjen) kjem til å ha merkelappen til ein eller annan stor publisher på seg, og både Fargo og Schafer/Gilbert har ein høg grad av cult of personality. 1 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 (endret) og både Fargo og Schafer/Gilbert har ein høg grad av cult of personality. Når tormentmannen kommer i gang på kickstarter så skal vi få se en skikkelig personlighetskult! Endret 16. mars 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
Zigna Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 En liten oppdatering til artikkelen, Linux version er også planlagt ved 1.5 mill. "At the $1.5 Million level we will be adding a Linux version along with the Mac OS X version. We know that the Linux community is a very dedicated and internet-active group, so we hope their support will help us make that goal." - Update #2: Wasteland 2 is a GO! (rundt 17 timer siden) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hurra! Jeg støtter så dette!!! Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Håper de får inn nok penger til å gjøre dette til det store og omfattende spillet det fortjener å være. Jeg er ikke i tvil om at visjonen deres er god og de har folkene til å gjennomføre det. Dessuten er det spennende å bare være en del av dette Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Leste tittelen som "kone knullet for wasteland oppfølger". e_e Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Dette må jo være demokrati på høyeste nivå. Genialt med prosjekter av denne typen som kan sponses direkte av de som ønsker produktet, ikke av noen som bare er ute etter å tjene på prosjektet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå