Seian Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Vel, temaet sier nok, skulle til å høre på musikk, men så hører jeg ingen ting. Og ja, jeg er sikker på at ledningen er satt i. Så, hva er problemet ? :-? Glemte å si at jeg installerte Linux (Mandrake) idag, så jeg er en total nybegynner. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hva slags hovedkort har du? Noe innebygd lydkort? Eller separat (PCI) ? Kan være at Mandrake ikke bruker ALSA som lyd..? Prøv med en annen distro, f.eks Red Hat Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Har PCI lydkort ja. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hva har du prøvd da? Av konfigurasjon... Fortell litt mer nøyaktik om problemet Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 For å si det mildt, ingenting. Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 For å si det mildt, ingenting. Der har vi problemet. Lenke til kommentar
nander Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har samme problem hver gang jeg legger inn Mandake. Løsningen er å gå til kontroll panelet, gå til konfigurer harware, finn lydkortet der, og bed den ta en automatisk konfigurasjon. den vil sansyneligvis virke når du har logget deg av, og så på. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Derja, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå