Gå til innhold

[Løst] Egne innlegg liste?


Anbefalte innlegg

For det første, herlig ny design på forumet!:)

 

Men, jeg har et problem, og det er at jeg enda ikke har skjønt hvordan man finner en liste over alle innlegg jeg har skrevet tidligere. sikkert bare jeg som er dum, men håper å få klarhet i det.

 

Når jeg går inn på "mine innlegg" får jeg ikke opp mine innlegg, men hvilke tråder jeg har skrevet innlegg i. Og siden mange av disse trådene er svært lange sier det seg selv at å finne mine egne innlegg tar usvært lang tid.

 

Hvordan får jeg opp listen over kun mine egne tidligere innlegg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du klikker oppe i høyre hjørne av skjermen på brukernavnet ditt, noe som bringer opp en meny hvor det står 'mitt innhold'. Klikker du på den kan du sortere med lista til venstre i lilla ruten hvor det står 'vis alle poster fra s'. For å komme til innlegget ditt i tråden kan du klikke på postnummered helt til høyre i listen over poster av deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du klikker oppe i høyre hjørne av skjermen på brukernavnet ditt, noe som bringer opp en meny hvor det står 'mitt innhold'. Klikker du på den kan du sortere med lista til venstre i lilla ruten hvor det står 'vis alle poster fra s'. For å komme til innlegget ditt i tråden kan du klikke på postnummered helt til høyre i listen over poster av deg.

 

Det der var jo bare helt nydelig!=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...