Gå til innhold

Problemer med gammelt tastatur

Anbefalte innlegg

Har skaffet tak i et gammelt tastatur med merke Tandberg 5000 series. Ganske gammelt med andre ord. Problemet var at det ikke fulgte med ledning, så det måtte jeg kjøpe. Endte opp med å kjøpe denne ledningen.

Problemet er da, at når jeg plugger i og starter opp maskinen,så fungerer det ikke. Får ikke respons. Kanskje er det en driver eller noe som er gale, men hvor kan jeg finne driver til et så gammelt tastatur..?

Noen som vet om en løsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når er det at det ikke funker? i booten eller når du kommer til windows/linux?

er du sikker på at tastaturet funker i det hele tatt?

Fungerer hverken i oppstart eller i et os..og tastaturet er i orden. Det vet jeg pga at det har blitt brukt før uten problemer.

hadde det ikke vert billigere og kjøpe ett nytt tastatur istedenfor den ledningen? har du ett bilde av det gamle tastaturet?

Cluet er at det tastaturet er så utrolig bra å skrive på, derfor vil jeg gjerne bruke det..har ikke bilde desverre.

Lenke til kommentar
kan det vere at du bare kan bruke gamle store tastaturkoblinger på det? at det ikke funker med nyere koblinger (tenker da på ps2)?

vet ikke om det kan vere problemet, men siden det er så gammelt, så vet man aldri...

Mulig det er det som er problemet! Skal prøve å få tak i en sann kabel med stor "ps2 i enden", og en overgang til vanlig ps2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...