jeanette roger Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 CRAZY LOVE TREE Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Herlig bilde dette. Liker 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 så hyggelig melvin,varmer mitt hjerte høre noe hyggelig,takk skal du ha.. smil Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Dette ble kunstnerisk og stilig!! 1 Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Skjønner godt at du falt pladask for dette treet stilig og flott. Dette må du få på veggen Du får ha ei lovely helg åsså får du 5. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Stilig,og ikke minst godt sett.Behandlingen hevet bilde i mine øyne;) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Stilig,og ikke minst godt sett.Behandlingen hevet bilde i mine øyne;) tusen takk jan-erik,så hyggelig...og litt ekstra gøy at det ble så bra motatt,ja utrolig fint tre...håper det får bli stående...skulle mulig hatt stativ,men har tre hunder på slep så hadde ikke det her..ja jeg syntes oxo etterbehandlig gjør seg her har laget noen forskjellige varianter...så mulig dere må slite igjennom fra en annen vinkel oxo..he he.. førsyte gang på evigheter at jeg ikke har fått de 3 x 1 terningene..så det får jeg feire...stort happy lovely smile Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Skjønner godt at du falt pladask for dette treet stilig og flott. Dette må du få på veggen Du får ha ei lovely helg åsså får du 5. tusen takk Raorbech,så utrolig hyggelig,ble jeg kjempe glad for lese,go lovely helg til deg,smil Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Dette ble kunstnerisk og stilig!! tusen takk for veldig hyggelig kommentar,stort smil til deg og en go helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg