Gulrotsaft Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei Maskinen til madammen trenger nytt kabinett. Det hun har nå er mitt meget gamle som kun har en vifte(120mm bak) som gjør at jeg har valgt å ikke sette på sidedørene da ting blir en smule varmt der inne. vurderer å kjøpe et Cooler Master CM 690 II (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579816) Er det noen andre kabinetter i denne prisklassen som er bedre eller er det noen som har noen som helst (god) grunn til å la være å kjøpe dette kabinettet? Om det har noe å si så er maskinvaren: Hovedkort: ASUS M5A99X EVO CPU: AMD Phenom 2 965 BE GPU: 2x6850 Et par HDD Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Du skulle fulgt med på timesalget til komplett. Masse fine tilbud på kabinetter der. I den prisklassen kan jeg anbefale: Fractal Design Define R3 Fractal Design Arc Corsair Carbide 500R Corsair Carbide 400R 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Alle disse kabinettene du anbefaler er bedre valg en dette 690 kabinettet? Tittet forøvrig innom timesalget, men bor i utlandet så det hadde hjulpetmeg lite (forøvrig er prisen på ting her noe av det samme som salgsprisene hos komplett) Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har ingen erfaring med 690, så kan ikke si noe særlig om det. Hvis du er ute etter noe støysvakt er R3 veien å gå. Har et 30 cm ved siden av hodet mitt, og hører det så vidt. Så å si alle kabinetter i den prisklassen er gode. Du må egentlig bare velge etter behov. 1 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Tror nok det blir et R3. Madammen så på dette og synes det så fint og det er jo det som teller. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Bare hyggelig. Du får jo R3 i flere farger også hvis du ikke har sett det Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 Ja der er problemet nå. Var vel en 3-4 forskjellige fargar man kan velge i. Heller litt mot hvit ser det ut for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå