AK47 Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg hadde en gang et program for Win98 hvor jeg kunne gå inn og fjerne programmer som lå i oppstarten og andre programmer jeg ikke ønsket på maskinen. Nå husker jeg ikke hva det programmet het. Er det noen andre som gjør? Det var veldig bra, husker jeg. Og nå har jeg noen programmer jeg vil fjerne fra oppstarten på maskinen. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 start > kjør > msconfig Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Gå inn på kjør og skriv msconfig. Gå deretter på kolonnen som heter oppstart. Der kan du velge hvilke programmer som skal starte. Visst du vil bruke et program, så er TweakUI(?) å anbefale. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hvis du går inn i kjør å skriver msconfig så kan du fjerne alt som starter i oppstarten, hvis du vil, det fjerner ikke noen andre programmer det nei. husker et program jeg har liggende et program som fjerner sånne ting men husker ikke helt hva det het. men som sagt msnconfig skal fjerne det som startes av program i oppstarten. Lenke til kommentar
oathunder Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Trykk på start, velg kjør, skriv inn msconfig ...der vil du finne hvilke programmer som starter opp sammen med windows.....men vær forsiktig, det er lett å lage krøll... Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 HELT likt. btw. er ikke denne posten litt feilpostet? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 kan skrive noe som ikke er likt... virker ikke i win 2000.... Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hvorfor skal man være forsiktig når man holder på med MSCONFIG? er ikke noe å tape når man holder på med den da. er vel bare å formatere hvis det går til dundass jo det er et program, Fresh Ui tror jeg det heter, det fjerner eller tweaker systemet ditt, dvs. du kan fjerne programmer, osv. veldig enkelt å bra program, vurderer å installere det jeg også. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 kan skrive noe som ikke er likt... virker ikke i win 2000.... trudde han skulle ha til 98 jeg, men til 2000 funker system mechanic helt fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå