SkalDuHaJulingEller Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hei, jeg var så uheldig å skade med på arbeid for godt og vel et halvt år siden. Ble vurdert av legen til 9% ufør og fikk utbetalt 95 000 kr av forsikringsselskapet. Jeg var forsikret gjennom jobben fra 1% og oppover. I forhold til den skaden jeg pådro meg synes jeg 95 000 var for lite. Skaden er permanent, (amputert to tær). Den fører til en endring i måten jeg går på, jeg halter heldigvis ikke synlig, men feilbelaster foten slik at det kan fort føre til belastningsskader i bl.a. kneet. Og av den grunn blir jeg nødt til å bruke en spesialsåle og protese på ene tåa. Samt at skaden hindrer meg i å utføre arbeid der det er mye gåing. Jeg tenkte derfor å gå til advokat for å få hjelp til en eventuell klagesak, og lurer på om noen av dere her har vært borte i noe lignende og vet hvor mye jeg vil måtte regne med å måtte betale advokaten for en slik sak? Jeg lurer også på hvor mye dere mener det er rimelig å få utbetalt i erstatning i en slik sak? Setter stor pris på tilbakemeldinger. =) Lenke til kommentar
SkalDuHaJulingEller Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 ingen som har noen innspill? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Har du tapt noko inntekt som folge av skaden? Lenke til kommentar
SkalDuHaJulingEller Skrevet 18. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2012 Har du tapt noko inntekt som folge av skaden? nja, fikk vel rundt 30 000 mindre i sykepenger enn hva jeg ville fått hvis jeg var i fullt arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå