AnBa Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Så lenge jeg ikke får en ekstremt modernisert utgave og mye av det gamle kan fremdeles finnes, blir jeg fornøyd :> Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Du kommer nå til å få 3 valg i spillet: God, ond eller artig, og fiendene kommer til å komme i bølger hele tiden. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg som er "akkuratt" litt for ung liker detta! Jeg har aldri somlet meg til å spille de, og jeg har blitt for bortskjemt på grafikk og slikt Men dette er fint! Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Ser ikke helt poenget med dette, spillene ligger lett tilgjengelig på gog og er foruten noen bugs og irriterende kunstig intelligens fremdeles drivende gode. Å legge til nytt innhold så lenge etter spillene ble lansert føles litt rart, skulle heller likt å se et nytt rollespill med isometrisk perspektiv satt i Forgotten Realms. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Sjeldent hyggelige nyheter. Ser frem til dette! Lenke til kommentar
tommen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Dette blir rock and roll. Boots of speed description: "You can hide, but you can't run!" Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Håper på en relansering til Android itillegg. Lenke til kommentar
Sir. Digby Chicken Caesar Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Herre min fredelige hatt! Dette var jul og nyttår på en gang! Håper virkelig de beholder 2D omgivelsene som var håndtegnet, og ikke kjører på med NWN2 motoren. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 hvilken motor kjørte nwn2? Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Håper dette kommer i boks utgave. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) hvilken motor kjørte nwn2? En videreutvikling av Aurora Engine, som ble brukt til det første spillet i serien. Obsidian utviklet den internt. Endret 18. mars 2012 av Odesseiron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå