Arodem Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det klassiske rollespillet får en oppussing. Les hele saken Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hmm jeg tror jeg liker dette. Følger med i spenning. Kanskje de yngre generasjonene av spillere vil få øynene opp for denne fantastiske serien. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hmm, jeg regner da med at jeg ikke bør kjøpe baldurs gate spillene til sommeren? Tenkte å kjøpe fra gog.com Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Helt fantastisk! En oppgradering av selve Infinity Engine i følge nettstedet. Det skal godt gjøres å klusse dette til! Jeg gleder meg noe uhorvelig! Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hmm, jeg regner da med at jeg ikke bør kjøpe baldurs gate spillene til sommeren? Tenkte å kjøpe fra gog.com Hvis du aldri har testet noen av spillene i det hele tatt så tror jeg personlig jeg like gjerne ville spart det ja. Men du kommer ikke til å angre om du handler de nå på GOG heller. Lenke til kommentar
Lokefot Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Og akuratt nå som jeg har runda det igjen for ørtende gang jaja, blir vell nok en ferd til Faerûn i sommer da Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Det skal godt gjøres å klusse dette til! Si ikke det, si ikke det.... Baldur’s Gate: Enhanced Edition™ and Baldur’s Gate II: Enhanced Edition™ will feature a re-forged version of the Infinity Engine with a variety of modern improvements. Om det ikke blir dummet ned, så er det verre ting å bruke penger på. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Tatt fra sourcekode på siden: "<!-- March 15, 2012 --> <!-- Shadowy Figure- Raise Dead : Infinity Engine --> <!-- Chapter One. --> <!-- There will be more chapters. --> <!-- More chapters than you think. --> " Ekstra innehold? Skeptisk.. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Tatt fra sourcekode på siden:"<!-- March 15, 2012 --><!-- Shadowy Figure- Raise Dead : Infinity Engine --><!-- Chapter One. --><!-- There will be more chapters. --><!-- More chapters than you think. -->"Ekstra innehold? Skeptisk.. Er også skeptisk, men Baldurs Gate er så fantastisk at jeg tror jeg vil syns det er gøy nesten uansett. Kommer bare til å svelge alt rått. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kommer Gamer til å følge opp her, så jeg slipper å sitte med F5 alle dagene på jobb? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kommer Gamer til å følge opp her, så jeg slipper å sitte med F5 alle dagene på jobb? Vi jobber allerde med å oppdatere denne saken med info som har dukket opp etter publisering. Deretter følger vi opp i dagene som kommer dersom vi får inn informasjon det er verdt å videreformidle. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Som en som aldri har spilt Baldurs Gate men har de på dvd hylla i ren og blind respekt så er dette jesu' andre komme. 3 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Hmm, jeg regner da med at jeg ikke bør kjøpe baldurs gate spillene til sommeren? Tenkte å kjøpe fra gog.com Hvis du aldri har testet noen av spillene i det hele tatt så tror jeg personlig jeg like gjerne ville spart det ja. Men du kommer ikke til å angre om du handler de nå på GOG heller. Har spilt litt gjennom eneren (som jeg syns var veldig vanskelig) og nesten rundet toeren og expansion. Jeg venter da Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Kommer nok til å kjøpe de selv om jeg alt har kjøpt de på gog.com. Gjør meg ingenting med litt bedre grafikk, men moderne tilpassinger kan være skummelt. Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 har vel enda orgianl eskene liggenede en plass fra når de kom ut.. Stoore esker i hvertfall med digge manualer. Har vel ikke spillt det siden jeg runda bg2 samme år som det kom ut. Husker faktisk ikke om j eg spilte ekstra pakka men jeg tror det. Blir gøy med en oppusset versjon. I mellomtiden skal jeg spille nwn2 modden av iwd. Den virker veldig lovende http://nwvault.ign.com/View.php?view=NWN2ModulesEnglish.Detail&id=346 Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Oppusset versjoner ? Herrejemenin !! 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 moderne tilpasninger, håper ikke det gjør mer en at når du endrer oppløsningen så skalleres knappene så ting ikke blir veldig smått og mye plass ikke blir brukt Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Jeg kunne faktisk tenkt meg disse på konsoll, uten at dem skal gjøre dem om til hack'n'slash. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 moderne tilpasninger, håper ikke det gjør mer en at når du endrer oppløsningen så skalleres knappene så ting ikke blir veldig smått og mye plass ikke blir brukt Det blir nok den minste av de moderne tilpasningene! Satser på regenererende helse og spontan-cast som sorcerer på alle magiklassene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå