Antaurix Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Har diskutert med noen venner i evigheter om hva som er best av Volvo 240 og Toyota Hiace. Jeg står selvsagt for Volvo 240 som aldri går i stykker, og når den gjør koster 200kr å fikse. Noen som har noe peiling på Toyota Hiace som kan uttrykke seg? Lenke til kommentar
SWQ Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Koster det 200 kr å fikse en Volvo 240 som går i stykker? Bra kvalitet må jeg si. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Holder en knapp på volvoen siden den har mindre luftmotstand og dermed slites motoren mindre. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Best til hva? Begge er bra biler, til hvert sitt bruk 1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hehe, kan jo ikke sammenligne en kassebil med en apatraktor da. Men jeg hadde lett valgt hiace fremfor en hvilken som helst epa Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Hiace er omtrent som ; den går aldri i stykker, punktum. Hva det koster å fikse den "når den gjør det", ref Volvo 240'en er dermed irrelevant. Lenke til kommentar
trra Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Rust, defekt starter, defekt dynamo, slitte foringer i forstilling, hjullager, defekte dørlåser og ødelagt tenningslås er noe av det jeg har vært borti på en 1997 mod Hiace. Mye av dette er ting som har skjedd rundt 200-250´KM. Endret 17. mars 2012 av trra Lenke til kommentar
1915 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) alle biler slites. ingenting varer evig. slitedeler MÅ byttes på alle biler etterhvert. hadde det koster 200 kr å fikse en volvo ja da hadde jeg kun kjørt volvo. kan ikke samenligen en volvo 240 og hiAce da hiAce er laget for å bruke som arbeidsbil og ikke noe annet. hiAce egner seg ikke til noe annet en trekkbil/arbeidsbil. volvo får man i mange varianter og det er jo mest som personbil. volvo har da aldri laget noe form for kassebil som kan brukes som arbeidsbil. men med tankte på kvalitet og hvor slitesterk både volvo og toyota er så står dem på samme punkt vil jeg si. men hadde ALDRI kjøpt meg hiAce til arbeidsbil uansett. har kjørt så mye hiAce inne firma at jeg har jo skader av det. hiAce: - ELENDIG svingradius - ELENDIG komfort - bråker noe sinnsykt -seig motor. tar jo evigheter å få opp i fart. - dyr i drift når dem er brukt som firmabil da det aldri er snakk om service - når det er slakk i noe på bilen så hører man kakling og bankelyder og bråk konstant - finner neppe en eneste brukt hiace uten rust pluss med bilen er jo at den har good plass, spesielt langutgaven og reg som varebil og bruker den på kortere avstander og har mye verktøy og slikt man må dra med seg så er bilen super. og hiAce uten firehjulstrekk er døfødt. elendig på vinter uten firehjulsdrift. men kommer seg bra fram med firehjulsdrift. men som sagt så kjører jeg noe bedre enn det til arbeidsbil Endret 17. mars 2012 av 1915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå