Gå til innhold

Tegne hus, med hage etc.

Anbefalte innlegg

Hei

Er ute etter og kunne tegne huset fra utsiden. Finnes det noen programmer med ferig vegger etc...

Panel på utsiden, ja dere skjønner tegninga.

Har prøvd sketchup, men får liksom ikke dette til og bli bra.

Funnet mange programmer der man kan tegne insider og innrede etc, men man kan ikke se utenfra, hvordan huset er utvendig.

Håper noen vet om noe jeg ikke klarer og finne. Helst gratis selvfølgelig.

PG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror de fleste programmer blir for avanserte. Bedre og lettere (gratis)program enn sketchup skal man lete lenge etter for "hjemmebrukeren".

Anbefaler det heller å se flere tourturials videoer eller noe hvis du ikke mestrer det, det er et svært enkelt program med mange muligheter :)

54jb75.jpg

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Jupp, jeg vet at sketchup er et bra program. Men er fortsatt ikke det jeg ønsker mest, da det er litt tungvint.

Tenkte mer på et program der man kan tegne hver etg for seg (layers om man vil).

Man angir tykkelsen på veggen og høyden, deretter lengden. Så er veggen der. Ikke knote litt slik som man faktisk må i SketchUp, ja jeg vet dem som kan det syntes det ikke er knot. Men det er faktsik det, på mange områder.

Prøvde et program til og tegne floor plans eller hva dem kaller det, tror det helt Sweet Home 3D, der kan man angi høyde, bredde og lengde, og veggen er der. Men man kan ikke tegne det som er utvendig. Det er det jeg savner.

Ja, jeg har brukt SketchUp ganske mye, men ikke så mye så jeg syntes det er veldig enkelt.

Og ja, mulighetene i det, er vel nesten uendelige.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...