Coffey Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Tittel sier vel det meste. Vil bare ha noen kjappe anbefalinger av noen som faktisk har litt peiling på TV. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Bumper denne Er i samme båt som TS Lenke til kommentar
Profanity Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) jeg ville uten å nøle gå for denne. frister litt å bytte min eldre samsung 40"lcd til en sånn en tilogmed. hvis du vil spare 500kr, men få blandt annet bare 2hdmi kontakter kan du gå for denne edit: begge er både 100hz og LED, noe jeg selv mangler på min og har veldig lyst på begge deler:P Endret 22. mars 2012 av Profanity Lenke til kommentar
bzim Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Er ute etter tv til samme formål og i samme størrelse selv. Leser litt her på forumet og får inntrykk at plasma fremdeles er hakket bedre både til spilling (raskere skjermoppdatering) og film (sort er sort osv). Feil dette eller? Titter selv på PANASONIC TX-P42G30E 42" PLASMA FULL-HD ( 4239;- nå). Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 begge er både 100hz og LED, noe jeg selv mangler på min og har veldig lyst på begge deler:P Nei, de har ikke 100Hz. De har "100 Hz Clear Motion Rate" som er et finere navn på 50Hz. Og begge tvene er, iallefall etter min mening, noe av det dårligste man får i den prisklassen. Skal du/dere ha en kvalitetsskjerm, så gå for plasmaen i innlegget over. Der får man en virkelig god tv for pengene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå