akselme Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Ser ut som at alt jeg har oppe på pc'en får en slags skygge eller uklar speiling. Mapper, programmer, spill, skrivebord.. Alt sammen har dette på høyre side. Blir dette forårsaket av en eventuell feil i skjermkortet mitt? Hvis ikke, hva kan det forårsakes av, og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Det ser ikke ut til å skade ytelsen på pc'en, men er fremdeles irriterende og kanskje litt mer alvorlig enn det ser ut? Si ifra hvis dere evt. trenger mer informasjon om noe! Takk for hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 15. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Det første bildet ser ikke ut til å funke. Slik ser bildet på skrivebordet mitt ut; edit; ingen av bildene på skrivebordet viser det som faktisk vises. Det er en stor, uklar speiling av bildet. Endret 15. mars 2012 av akselme Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 En skjermdump er bare en kopi av minnebufferen på skjermkortet. Det er flere steg før du ser bildet på skjermen hos deg. Når feilen ikke vises på en skjermdump så ligger feilen i disse andre stegene. Nærmest å mistenke er skjerm eller kabel. Bruker du VGA, DVI eller HDMI kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå