Kevlar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Regner med D3 er ferdigspilt på en måned.. Dessuten kan du jo spille Baldurs Gate uten internettilkobling, i motsetning til visse andre spill Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ferdig med D3 på en måned? Hehe, etter en måned har jeg bare så vidt begynt med en klasse, og ennå er det fire klasser til. Driter i at det må være på nettet selv i single-player. Det gjør bare at det blir mindre juks, og Diablo er og blir et co-op spill uansett. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Var mer med tanke på at du kan spille BG2 på hytta eller flyet eller whatever, det kan du ikke med Diablo Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. mars 2012 Del Skrevet 21. mars 2012 Verdens beste rollespill èn gang til? Ja, takk! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Da er det altså offisielt at BGEE kommer til å være spillbart på Pad. Careface for meg, men sikkert konge for de som skal ta lange togturer i sommer Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Hey er dette spillet verdt og sjekke ut for folk som aldri har spillt det, jeg har hørt så mye snakk om dette spillet over hele Gamer siden, og det er vel ikke bare mørke dungeons og slåssing? likte ikke Diablo 2 så mye for mørkt, men kan hende jeg liker dette bedre Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Baldurs Gate er ikke sammenlignbart med Diablo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Nei, selv om begge seriene er rimelig bra, så er det noe eget med Baldur's Gate. Jeg likte forøvrig 1 bedre enn 2 og gleder meg fælt til dette. Atter en gang skal Minsc, Boo og jeg herje sammen ... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Go for the eyes, Boo. Go for the eyes! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Noen som har lest noe om Dave Gross og kan si noe om han er en verdig skribent? Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Blåser liv i denne. Noen som har mer info angående slippdato og annet snacks? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Beklageligvis har det vært ganske så dødt på baldursgate.com i det siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå