Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Når jeg skulle sette meg ned ved pcen min i stad funket ikke første muse knapp på min MX300. Jeg skjekket at USB kontakten satt godt i og det gjorde den og jeg sjekket oppsettet og det var riktig. Noen som vet hva som er galt bør jeg levere inn musa? -takk for alle svar -MailmaN Lenke til kommentar
huf Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Hva er det du mener med "første museknapp"? Venstre museknapp? I så fall har du krav på en ny mus visst en av knappene ikke fungerer. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 tror han kanskje mener den venstre mus knappen. den som man bruker mest. det du kan prøve er å sette musa på en annen pc å se hva som skjer. hvis ikke kan du prøve å sette musa i en annen usb port på maskina di, eller så kan du gå i instillingene for musa di å velg den høyre musknappen som standard. vet ikke om dette funker, men det skader ikke å prøve. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Jeg satt den i en annen USB port men det funka ikke og alt er riktig på settings. Må nok innom iq data å få en ny mus. Nå må jeg bruke en lusen compaq mus...... Skal prøve den i en annen pc etter på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå