Gå til innhold

Hva kan dere anbefale til en som ikke vil ha trykkskjerm?

Anbefalte innlegg

Hei!

For tiden har jeg en Samsung I8510 Innov8, som jeg kjøpte i begynnelsen av 2009. Den ser slik ut!

http://www.amobil.no...10_innov8/66195

Ja, den ble faktisk Amobil-anbefalt Den var bittelitt forut sin tid, og den fungerer ganske så greit ennå, men jeg merker at jeg burde bytte den ut relativt snart. Kameraet fungerer nesten ikke, den er tydelig slitt i kantene, og batteriet må lades hver eneste dag.

Så jeg har vurdert å kjøpe meg en ny mobiltelefon i en god stund nå, men jeg ønsker IKKE å ha en mobiltelefon med trykkskjerm - og helst utformet slide eller kamskjell. Har nesten alltid hatt Samsung, og trives veldig med det. Har heller ikke så mange krav utenom det; middels til god bildekvalitet, god plass til meldinger (vet ikke om det har noe å si lenger, men før Innov8'en min var det veldig begrenset med plass til nettopp det!) og at den ser kul ut.

På tross av mine enkle og ymse krav, har jeg slitt VELDIG med å finne noe, for det ser ut til at produsenter har blitt litt fantasiløse og begynt å designe nesten samme type mobiler (alle har en god del åpenbare likheter når det gjelder design) MED berørinsskjerm, men det er jeg ikke interessert i. Jeg trives med å trykke på knapper, jeg. Dessuten syns jeg ren skjerm er et veldig kjedelig og uinteressant design.

Er usikker på om det i det hele tatt finnes noe for meg der ute, men jeg har et håp om at kanskje noen av dere vet om noe som er i nærheten av mine ønsker!

Takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...