John (yoch) Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 (endret) Hei! Dette er ikke lengre relatert med Utorrent. har støtt på ett problem med pc'en min. Det har vedvart lenge men har ikke brydd meg noe om dette. Men i senere tid har problemet blitt hyppigere og mer plagsomt! Det er rett og slett så lenge jeg ser videoer fra dagbladet eller youtube sine sider feks så kan hele pc'en Freeze og jeg må kaldstarte den! Det samme skjer om jeg spiller BF3, MEN bare Battlefield 3 Har en del andre spill men det er kun BF3 pc'en freezer, på av spill. Lurer på om dette er grafikk relatert eller SSD disk relatert. selv tror jeg Grafikk, men kan ikke si noe sikkert. Noen Datakyndige som kan hjelpe en stakkar her? Begynner og bli desperat. Og hvis ingen vet om detta, finnes det programmer som overvåker pc'en når ting går galt? sånt at dette programet kan rapportere til meg når pc'en starter på nytt? Har ett nvidia geforce gtx 580 hvis det hjelper. Endret 6. juni 2012 av John (yoch) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå