eriknor Skrevet 15. mars 2012 Del Skrevet 15. mars 2012 Morgenlys (før solen står opp) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei Erik..synes nr 2 var veldig bra..trenger faktisk ikke HDR her, fordi tidligsoloppgangen er så fantastisk i seg selv..steinene i forgrunnen øker bildet fra å være midt på treet til å bli meget severdig :-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2012 Hei Erik..synes nr 2 var veldig bra..trenger faktisk ikke HDR her, fordi tidligsoloppgangen er så fantastisk i seg selv..steinene i forgrunnen øker bildet fra å være midt på treet til å bli meget severdig :-) Takk for det. Ja, du har rett i det mht HDR. Det eneste med bilde nr 2, er at det har et ganske markant magneta-stikk. Det er imidlertid ikke så lett å justere fargebalansen i etterhånd. Det blir litt på skjønn. Imidlertid har jeg fått en ny ide. Jeg vil plassere et gråkort slik at det blir med på bildet. Da kan jeg justere fargebalansen etter det i etterbehandlingen. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 lekkert,alle var fine men må jeg velge så ble det nr 2,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg